Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.
Ďalšie informácie o našich súboroch cookie a ich využívaní.
Ok
Domov
RSS
Titulka|Domov|Prihlásenie|Obchodné podmienky|Servis|Recyklácia|Kontakt|
Nenašli ste? Nevadí. Napíšte nám a my Vám pošleme ponuku do emailu.|
Kategórie Výrobcovia
Akciové produkty
Apple
Autodoplnky
Drogéria a upratovanie
Elektrospotrebiče
Kancelárska technika
Kancelárske potreby
Nábytok a doplnky
PC komponenty
PC, Notebooky, Tablety, Ebook
Reklamné predmety
Škola
Tonery - Náplne do tlačiarne
Voľný čas, hobby, záhrada, náradie
Reklamačný poriadok

 

Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa zakúpenia.
Reklamovať sa môže len tovar zakúpený u predávajúceho.
Výnimku môže tvoriť tovar predávaný so zľavou (tovar poškodený, použitý, nekompletný atď.). Predávajúci môže túto zákonnú lehotu predĺžiť. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnej oprave. Záručné podmienky: pred prvým použitím tovaru je Kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane príslušnej uživateľskej príručky (návodu na obsluhu). V prípade užívania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom na obsluhu) nesie Kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude považovaná za neoprávnenú. Záruka sa nevzťahuje na vady vniknuté v týchto prípadoch:

- bežné opotrebenie tovaru spôsobené obvyklým používaním,       

- neodborný či neoprávnený zásah do tovaru,           

- úmyselné, či mechanické poškodenie tovaru z nedbalosti,

- zanedbanie starostlivosti o tovar, vniknutie cudzích látok (prach, voda, atď.)     

- použitie, údržba či inštalácia, ktoré sú v rozpore s užívateľskou príručkou           

- použitie tovaru v nevhodných podmienkach alebo nevhodným spôsobom,                

- pripojenie nevhodného prúdu či napätia,       

- poškodenie tovaru spôsobené vyššou mocou (živelnými, či inými prírodnými faktormi) 

- poškodenie tovaru použitím nevhodných doplnkov k tomuto tovaru,                  

- CD média, u ktorých nie sú preukázateľné vady na povrchu,              

- na atramenty a tonery, u ktorých došlo k hmotnostnému úbytku väčšiemu ako 10%.

 

       Miestom pre uplatnenie reklamácie je predajca, u ktorého bol tovar zakúpený. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste Predávajúceho alebo na mieste pre Kupujúceho bližšom, uplatní Kupujúci právo na opravu u podnikateľa určeného na záručné opravy. Kupujúci môže uplatniť reklamáciu osobne alebo zaslaním tovaru na reklamáciu prepravnou službou (špedičnou spoločnosťou, poštou a pod.) na vlastné náklady. V prípade zaslania tovaru na reklamáciu touto je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie popis závady, alebo vyplniť reklamačný formulár na stránke. V prípade neoprávnenej reklamácie bude Kupujúcemu účtovaný manipulačný poplatok 20€ a tovar bude na náklady a riziko Kupujúceho zaslaný na jeho uvedenú adresu, pokiaľ nebude dohodnuté inak.  

 

       Reklamácia, vrátane odstránenia vady, musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty sa Kupujúcemu priznávajú rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu neodstrániteľnú. Predávjúci, po preskúmaní predložených dokladov a zbežnej prehliadke reklamovaného tovaru:  

- uzná reklamáciu ako oprávnenú a na mieste ju vybaví; ak nie je možné vybaviť oprávnenú reklamáciu ihneď, prijme reklamovaný tovar do reklamačného konania a o tomto urobí písomný zápis              

- odmietne reklamáciu ako neoprávnenú a reklamovaný tovar vráti Kupujúcemu                 

- reklamovaný tovar prijme k odbornému posúdeniu a na základe jeho výsledkov bude reklamácie buď uznaná za oprávnenú a riadne vybavená alebo bude odmietnutá a tovar bude vrátený Kupujúcemu

 

       O tom, kedy bolo právo zo zodpovednosti za vady uplatnené, tak ako aj o prevedení opravy a dobe jeho trvania, prípadne o spôsobe vybavenia reklamácie, vydá Predávajúci Kupujúcemu písomné potvrdenie. Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená, a Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Ak to je vzhľadom k povahe vady neúmerné, môže Kupujúci požadovať výmenu veci, alebo ak sa týka vada len súčasti veci, výmenu súčasti. Ak nie je taký postup možný, môže Kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. Ak ide o vadu, ktorú nie je odstrániť a ktorá bráni tomu, aby vec mohla byť riadne užívaná ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Rovnaké práva má Kupujúci, ak ide síce o vady odstrániteľné, avšak Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne používať. Ak ide o iné vady neodstrániteľné a nepožaduje sa výmena veci, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny alebo môže od zmluvy odstúpiť.

 

       O spôsobe vybavenia reklamácie vyrozumie Predávajúceho Kupujúci predom dohodnutým postupom (prostriedky komunikácie na diaľku alebo písomne). Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu Kupujúceho. 

Nákupný košík
Nákupný košík

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt.
Akciové produkty

Kopírovací papier A4 80g XEROX Business

Kopírovací papier A4 80g XEROX BusinessKvalitný papier ideálny pre čiernobiel u ...

3.70 EUR s DPH

Zobraziť všetky akcie >>
Reklama


Novinky e-mailom
Pre odoberanie alebo zrušenie odoberania noviniek vyplňte svoj e-mail:
O NÁS
UŽITOČNÉ INFORMÁCIE
KONTAKT
MiGo spol. s r.o.
Černyševského 39
851 05 Bratislava
Tel.:0911 919 605
E-mail:info@toneryslovakia.sk
© MiGo spol. s r.o.